Υπερκατανάλωση λαδιού κινητήρα

Re: Υπερκατανάλωση λαδιού κινητήρα

Δημοσίευσηαπό administrator » Παρ Ιουν 21, 2013 10:37 pm

Kwstas μακάρι να βρεις μία μόνιμη λύση (ειδικά για τα ιαπωνικά ρολόγια που έχω εμπειρία έχουν ξεπεράσει και τα Ελβετικά!)

green monster ευχαριστούμε για όλη την πληροφόρηση!
administrator
Expert Boarder
Expert Boarder
 
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 03, 2011 3:46 pm

Re: Υπερκατανάλωση λαδιού κινητήρα

Δημοσίευσηαπό paliothodoros » Σάβ Νοέμ 23, 2013 9:35 pm

φιλε Κωστα καλησπερα διαβασα προσεκτικα το προβλημα σου ......και η αποψη μου ειναι η εξης:

στα 145.000 χιλιομετρα που εχεις να σου καιει τοσο πολυ δεν ειναι λογικο ..... σιγουρα εχουν γυρισει το κοντερ και πρεπει να εχεις + 100.000 χιλιομετρα περιπου.
Απο εκει και περα θα πρεπει να πας για ρεκτιφιε ..... ρεκτιφιε κινητηρα σε οποιοδηποτε αυτοκινητο τετοιου τυπου με 800 € δεν υπαρχει με αυτο το ποσο σου κανουν ενα ψευτομαζεμα του κινητηρα και τη βγαζεις για αλλα 80.000 χιλιομετρα....
ενα κανονικο ρεκτιφιε για το αμαξι σου που σημαινει τελεια επισκευη και 0 χιλιομετρα δηλαδη το στρωνεις το αμαξι να υπολογισεις γυρω στα 2500 με 3000 € για να σου δωσω να καταλαβεις το ρεκτιφιε πετας τα παντα απο μεσα απο το κινητηρα και κρατας μονο το κουφαρι ..... και τα βαζεις ολα μα ολα καινουργια μπιελες μεταλλα εμβολων εμβολα ελλατηρια εμβολων ,εκεντροφορους , στροφαλο, βαλβιδες , ελλατηρια, βιδες ροδελες τα παντα ....... τωρα για την σκεψη αν θα πετυχει το ρεκτιφιε δυο ειναι τα βασικα το ενα ειναι αν ο μηχανικος ξερει να συναρμολογισει το κινητηρα σωστα .... κιλα σφυξεως κ.τ.λ.. αλλα το πιο βασικο ειναι σε πιο μηχανουργειο θα παει το μπλοκ του κινητηρα και η κυλινδροκεφαλη ωστε να λειανθουν οι επιφανειες και να γινει η καταληλη εργασια ωστε να παρει ολα τα καινουργια πραγματα το μοτερ σου.
Συνηθως καποια ρεκτιφιε δεν πιανουν οταν υπερκυβιζουμε μοτερ(ειναι πολυ σπανιο να συμβει) δηλαδη βαζουμε μεγαλυτερα μπιστονια ή κανουμε ροικη εξελιξη στον κινητηρα .
Στη δικια σου περιπτωση ουσιαστικα το μοτερ σου στο ρεκτιφιε θελει ενα μικρο περασμα ενα χαδι που λεμε και τιποτα ιδαιτερο γιατι θα του τοποθετησεις τα ιδια υλικα και οχι κατι ιδιαιτερο αλλα το πιο σημαντικο οπως σου ειπα να υπαρχει καποιος καλος μηχανουργος απο πισω απο τα μηχανηματα....για να καταλαβεις σε ενα κινητηρα μινι cooper 1275 κυβικα του 1979 που ειναι μπροστα στο δικο σου σαν φακι (του μινι εννοω) το ρεκτιφιε κοστιζει 300€ περιπου οποτε εσει να υπολογιζεις περιπου 500 με 600€. θα μου πεις γιατι χ2 γιατι μαστορας με μαστορα εχει διαφορα και στη ποιοτητα αλλα παιζει ρολο και ο κινητηρας ....
τωρα για το θεμα του γκαζιου που εχεις σιγουρα ειναι κατι που ειναι πολυ πιο οικονομικο απο τη βενζινη αλλα ο καθε κινητηρας ειναι φτιαγμενος για να καιει βενζινη και οχι γκαζι που σημαινει οτι καταπονητε και φθειρεται πιο γρηγορα απο οτι αν εκαιγε βενζινη ...τωρα δεν ξερω αν το πεις στο ρεκτιφιε οτι καιει και γκαζι και σε συνεννοηση με το μηχανικο κανουν καποια ειδικη τροποποιηση πανω στο μπλοκ....
Τωρα για το αν ειναι βαλεις μεταχειρισμενο κινητηρα ή ρεκτιφιε στο ειδη υπαρχον δεν το συζητω 100000% ρεκτιφιε και ξερεις τι σου γινεται ..... ενω με το μοτερ δεν ξερει ποσο θα αντεξει και τι εχει περασει.
Ελπιζω να βοηθησα.....
paliothodoros
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 22, 2013 11:01 pm

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Terios - Service & Φανοποιεία

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης