Σελίδα 1 από 1

"ξέπλυμα" ψυκτικού κυκλώματος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Οκτ 31, 2011 10:43 pm
από evagelos
Οταν κάνετε αλλαγή ψυκτικού υγρού , το σωστό είναι πριν να προηγηθεί ένα ΞΕΠΛΥΜΑ όλου του ψυκτικού κυκλώματος με άφθονο τρεχούμενο νερό από βρύση . Σύνδεση με λάστιχο και κατευθείαν από τη τάπα του ψυγείου. Πετάει όλα τα κατάλοιπα από ψυγείο ,σωληνώσεις , υδροχιτώνια. Επιβάλλεται σε όλα τα αυτοκίνητα άνω των 5 ετών.
Αυτό δεν το κάνει κανένας στο συνεργείο γιατί απαιτεί εργατικό χρόνο που δεν μπορούν να εξηγήσουν σε ένα τεχνικά άσχετο πελάτη.

Απ:"ξέπλυμα" ψυκτικού κυκλώματος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 01, 2011 9:21 am
από getr1
thanks για το tips Ευαγγελε
να πω κι εγω με την σειρα μου για οσους το αλλαζουν μονοι τους οτι το ψυκτικο υγρο
για το τεριος ειναι προδιαγραφων g12 (το ροζ)
υπαρχει και το g11 το πρασινο
παντως εμενω στην αποψη του παραφλου κι οχι του αντιψυκτικου που το αραιωνουμε με νερο γιατι το 2 αφηνει πολλα καταλοιπα και σκουριες με αποτελεσμα [θερμοστατης- τρομπα νερου-ψυγειο- και ενδεχομενες βαλβιδες στο συστημα ψυξης] να βγαζουν προβλημα μακροχρονια
ενω το παραφλου εχει γλυκολη (αν βαλεις λιγο στο χερι σου γλυστραει οποτε και προστατευει καλυτερα απο σκουριες)
δικια μου διαπιστωση απο παλιοτερα αυτοκινητα που προηγουμενοι ιδιοκτητες εβαζαν αντυψυκτικο αραιωμενο και τα νερα του ψυγειου ηταν σαν καφες λουμιδη

Απ:"ξέπλυμα" ψυκτικού κυκλώματος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 02, 2011 11:58 pm
από denso
καλησπερα σε ολους!να ρωτησω καθε ποτε πρεπει κατα την γνωμη σας να αλαζετε το παραφλου?και κατι που παρατιρησα πρην λιγο ζβηνωντασ το αμαξι στιγμιεα αναβει το λαμπακι στο διακοπτη του α\c για κλασμα δευτερολεπτου το εχει κανεις παρατιρηση??