Κλείδωμα κεντρικού διαφορικού 50:50

Απ:Κλείδωμα κεντρικού διαφορικού 50:50

Δημοσίευσηαπό manos man. » Κυρ Σεπ 11, 2011 10:56 pm

Τιποτα φιλε! εδω ειμαστε σε οτι χρειαστεις;) !!!
T e r i o s C l u b . N E T
Άβαταρ μέλους
manos man.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: Παρ Ιαν 15, 2010 10:34 pm
Τοποθεσία: ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

Απ:Κλείδωμα κεντρικού διαφορικού 50:50

Δημοσίευσηαπό Λεωνιδας » Κυρ Σεπ 11, 2011 11:12 pm

αλλο το μπλοκε κι αλλο το περιορισμενης ολισθησης

στο μπλοκε οι τροχοι "κλειδωνουν " και γυριζουν το ιδιο και οι δυο ,ανεξαρτητα αν ενας απο αυτους ειναι στον αερα

στο Π.Ο. η δυναμη(ροπη) μοιραζεται ισοποσα μεν οταν πατουν και οι δυο ,αλλα οταν ενας εξ αυτων ειναι στον αερα τοτε μοιραζεται εως 75-25%
Λεωνιδας
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Δημοσιεύσεις: 2175
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 23, 2010 3:47 pm

Απ:Κλείδωμα κεντρικού διαφορικού 50:50

Δημοσίευσηαπό chuck » Κυρ Σεπ 11, 2011 11:17 pm

περιορισμενης ολισθησης εχουμε στον πισω αξονα.στον μπροστα εχουμε μπλοκε?δλδ συμβαινει αυτο που εγραψες παραπανω?
chuck
Junior Boarder
Junior Boarder
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 28, 2007 2:13 pm

Απ:Κλείδωμα κεντρικού διαφορικού 50:50

Δημοσίευσηαπό manos man. » Κυρ Σεπ 11, 2011 11:19 pm

Μπροστα εχουμε απλο διαφορικο! Δεν ειναι ουτε μλποκε, ουτε LSD !
T e r i o s C l u b . N E T
Άβαταρ μέλους
manos man.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: Παρ Ιαν 15, 2010 10:34 pm
Τοποθεσία: ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

Απ:Κλείδωμα κεντρικού διαφορικού 50:50

Δημοσίευσηαπό chuck » Κυρ Σεπ 11, 2011 11:24 pm

ησουν κατατοπιστηκοτατος!εδω κ 3 χρονια ειχα τελειως διαφορετικη αποψη σχετικα με το μπλοκε.
chuck
Junior Boarder
Junior Boarder
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 28, 2007 2:13 pm

Απ:Κλείδωμα κεντρικού διαφορικού 50:50

Δημοσίευσηαπό Λεωνιδας » Δευτ Σεπ 12, 2011 12:03 am

με προλαβε ο Μανωλης :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

φανταζεστε ομως να ειχαμε και μπροστα ΠΟ ;;;
ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΑΧΤΥΠΗΤΟ
Λεωνιδας
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Δημοσιεύσεις: 2175
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 23, 2010 3:47 pm

Απ:Κλείδωμα κεντρικού διαφορικού 50:50

Δημοσίευσηαπό great » Σάβ Σεπ 24, 2011 10:44 am

Συνηθως το διαφορικο αν ειναι περιορισμενης ολισθησης δουλευει καλυτερα σε πολυ χαμηλη ταχυτητα . τι εννοω , στο συγκεκριμενο video 2 τροπους ειχε να περασει το αμαξι ο πρωτος να εχει αρκετη φορα και να το βοηθησει η ταχυτητα να φυγει απο το εμποδιο και ο δευτερος στο σημειο που αδυνατει η προσφυση να εξαναγκασουμε το διαφορικο να μπλοκαρει πως? απλα δινουμε γκαζι αφου υπολυπεται ροπης και αφηνουμε αποτομα συμπλεκτη , κανονικα αν δουλευει καλα το μπλοκε εκεινη την στιγμη κανοντας αυτο θα κομπλαρει για πολυ περιορισμενο χρονο γιατι αν κρατησουμε γκαζι μεσα στο μοτερ παλι θα χασουμε το κομπλαρισμα μικρες συμπλεκτιες λοιπον αλλα απο την αλλη ο δισκος υποφερει . θελει προσοχη τετοιου ειδους χειρισμος. πιστευω αν ειχε και λαστιχα καλα ,δεν θα ειχε προβλημα στο συγκεκριμενο κομματι .εγω εχω αναρωτηθει γιατι τοσο καλο αυτοκινητο με πολυ εξυπνη τετρακινηση να μην εχει ενα μοχλο για αργα τοτε θα ηταν απιαστο.θα μου πεις μετα παμε αλλου ... ετσι . με λιγα λογια το καλυτερο 4wd να εχεις αν δεν ξερεις πως να αντιμετωπισεις δυσκολα κομματια δεν κανεις τιποτα . αν δεν λερωθεις σε οff road κατασταση δεν μαθαινεις. και τελειωνω λεγοντας πως τα μπλοκε διαφερουν κατα τις % κομπλαρισμα ο τερης ο 1300 πιστευω οτι εχει ενα 40% το πολυ αποψη μου δεν το εχω ψαξει κιολας . αληθεια ποσο μπλοκε εχουν τα τεριος ? γνωριζει καποιος να μας πει ?
Στόχευε το φεγγάρι… Ακόμα κι αν αποτύχεις, θα βρεθείς ανάμεσα στα αστέρια!
Άβαταρ μέλους
great
Expert Boarder
Expert Boarder
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εικόνες: 0
Εγγραφή: Παρ Αύγ 26, 2011 1:52 pm

Απ:Κλείδωμα κεντρικού διαφορικού 50:50

Δημοσίευσηαπό JIMDEX » Σάβ Σεπ 24, 2011 10:59 am

Να προσθέσω κι εγω την αποψή μου, αν και δεν ξέρω αν είναι σωστή.
Το lsd που διαθέτει το terios είναι μεταβλητό, αυτό σημαίνει οτι μπορεί να φτάσει και στιγμιαία 70% εμπλοκή με τον τρόπο που είπε παραπάνω ο great.
Το μπλοκέ δίνει μόνιμα 70-75% εμπλοκή.
Το locker δίνει 100% εμπλοκή.

Αν κάνω κάπου λάθος διορθώστε με.
Οτι και να έχεις πάντως αν ξέρεις να το δουλεύεις περνάς εμπόδια που δεν το περιμένεις οτι θα περάσεις.
J.D.
Άβαταρ μέλους
JIMDEX
Expert Boarder
Expert Boarder
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εικόνες: 0
Εγγραφή: Τρί Ιαν 26, 2010 4:11 pm

Re: Κλείδωμα κεντρικού διαφορικού 50:50

Δημοσίευσηαπό michele » Δευτ Ιούλ 16, 2012 10:56 pm

Καλησπέρα παιδιά,
νωρίς χθες το πρωϊ φύγαμε απο Ηράκλειο για νότια Κρήτη (περιοχή του Λέντα) απο Φλαθιάκες, Πλώρα, Αγ. Κύριλο, Αντισκάρι. Φτάσαμε στο Αντισκάρι και ακολουθήσαμε τον χωματόδρομο απο το βουνό (όχι απο Πλατιά Περάματα). Δύσκολος στήν αρχή, ομαλοποιείται στην συνέχεια και χειροτερέυει ξανά στην κατάβαση προς τον οικισμό Τζίγκουνα. Πριν απο μια απότομη κατηφόρα, με κλίση 30-35 μοίρες (δική μου εκτίμιση), βάζω πρώτη, αφήνω τον συμπλέκτη και κατά την κατάβασή της ακούω κάτι σαν κροτάλισμα που διαρκεί 2 (περίπου) δευτερόλεπτα. Μετά απο λίγο, ξανά σε απότομη κατηφόρα, πάλι το ίδιο κροτάλισμα που διαρκεί 1 (περίπου) δευτερόλεπτο. Δεν είμαι απόλυτα σίγουρος αλλα νομίζω πως και στις δύο παραπάνω περιπτώσεις πάτησα (ενστικτωδώς) λίγο φρένο και δεν άφησα να εξελιχθεί το φαινόμενο.
Απορίες:
Έγινε κάτι; Τι ήταν αυτό το κροτάλισμα; Έχει να κάνει με αυτό το οποίο έχω διαβάσει στο forum να αναφέρεται σαν κούρδισμα διαφορικού;
Nota Bene (που λένε οι φίλοι και συμπάσχοντες Ιταλοί):
Να 'ναι καλά τα παιδιά στην ταβέρνα LAVRYS (Ανδρέας και Μιχάλης) που με την καλή διάθεσή τους και την κρύα βαρελήσια μπύρα τους μου ανέβασαν το ηθικό. Βλέπετε, είχα και γυναικόπαιδα στην διαδρομή.
Η επιστροφή στο Ηράκλειο έγινε χωρίς απρόοπτα και μάλιστα ακολούθησα τον χωματόδρομο απο Κρότο για Βασιλική.
Να σημειώσω οτι:
1. Το Terios είναι μοντέλο του '98.
2. Δεν ήταν ενεργοποιημένο το κλείδωμα διαφορικού.
3. Τα ελαστικά είναι καινούρια (Απρίλης 2012) και είναι το ίδιο φουσκωμένα.

Μιχάλης
Ηράκλειο Κρήτης
michele
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: Πέμ Απρ 21, 2011 3:38 pm

Re: Κλείδωμα κεντρικού διαφορικού 50:50

Δημοσίευσηαπό ioannimas » Τρί Δεκ 18, 2012 1:37 am

αφου διαβασα ολα τα παραπανω εξακολουθω να προβληματιζομαι και να μην καταλαβαινω το εξης.Μπηκα με τον teroula σε ενα χιονισμενο παρκινγκ στο pamporovo εχθες και πηγα να γυρισω για ναφυγω.καποια στιγμη αρχισαν οι πισω τροχοι να σπινιαρουν εδωσα γκαζι και κολλησα.κουμπωνω το μαγικο κουμπακι παω να ξεκινησω και αφου εκανε μια ελαχιστη κινηση εμπρος αρχισαν οι πισω τροχοι να σπινιαρουν ξανα ενω οι μπροστα παραμεναν ακινητοι.γιατι?υποτιθεται 50-50 κλειδωμα οι μπροστα τροχοι να γυριζουν οπως κ οι πισω.Στο ιδιο μερος με περισσοτερο χιονι ειχα πατησει το κουμπι απο πριν και δεν ειχα προβλημα.Αλλη φορα τακαρισμενος σε χιονι το πατησα κ ενιωσα μια ελξη σαν να σηκωνεται το αυτοκινητο απο το εδαφος και ξεκολλησα.εχθες μου εδωσε την εντυπωση κ προβληματιζομαι ,οτι δεν εμοιαζε κουμπωμενο.Παραδωθηκε αμαχητη,πρωτη φορα.Τι φταιει?πως ελεγχω οτι κουμπωνει το διαφορικο,τεχνικα οχι με την αισθηση.Γιατι κουμπωμενο 50-50 οι μπροστα τροχοι δεν γυριζαν ενω δεν ειχαν σκαψει οσο οι πισω?
Πρωτη φορα γραφω σας ευχαριστω για ολα τα χρησιμα που γραφεται.!
ioannimas
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 24, 2010 8:37 pm

Re: Κλείδωμα κεντρικού διαφορικού 50:50

Δημοσίευσηαπό administrator » Δευτ Ιαν 07, 2013 10:41 pm

Η προσωπική μου εμπειρία λέει ότι ειδικά σε χιόνι-πάγο πρέπει να κλειδώσεις από την αρχή. Αν κολλήσεις το κλείδωμα είναι άχρηστο. Αν φοράς χιονολάστιχα δεν έχεις πρόβλημα. Με συμβατικά και Α/Τ, αν το αυτοκίνητο έχει μείνει αρκετή ώρα στο χιόνι τα ελαστικά έχουν παγώσει και δέν έχεις πρόσφυση. Συμπεριφέρονται εντελώς διαφορετικά όταν πρωτο-πατάνε χιόνι έχοντας καλύτερη πρόσφυση. Με παγωμένα ελαστικά, ειδικά σε κλίση άνω των 30 μοιρών χρειάζεσαι απαραίτητα αλυσίδες εκτός αν φοράς χιονολάστιχα.
administrator
Expert Boarder
Expert Boarder
 
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 03, 2011 3:46 pm

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Terios - Γενική συζήτηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

cron